thank god it's friday!

Åh äntligen helg. Här ska njutas!

Har ont i hela kroppen efter passet igår + intervaller med pulsklock på hälsapedagogiken. Kommer kännas ännu värre i morgon. Men det känns att man lever i alla fall.

Jag kollar jämt på House klockan 15.00. Har blivit lite av en favorit stund på vardagarna, då jag myser ner mig i soffan och kopplar bort alla måsten. Är ju inte så många serier man kan följa iochmed att vi tränar många många vardag kvällar. Men jag klagar inte.

Nu står mamma och lagar mat, hon testar massa nya recept. Men allt hon har prövat hittills har innehållit paprika, det värsta jag vet, så hoppas att kvällsmaten blir paprika fri!

Ikväll blir det fest hos Gustav, med Linn&Sofia. Mucho bien!

Men först ska Leon ringa och prata lite, var några dagar sen, måste uppdatera mig! Han flyger till Australien i natt, avis! Jo jag skrev ju förrut att jag och leon inte kunde prata i dom där jätte billiga telefonautomaterna för att han inte hörde mig, men kruxet är att han hör sin mamma och min pappa hur bra som helst. Hur konstigt pratar jag egentligen? Får väl skrika nästa gång.

Nej nu blev det för mycket.
Måtte vara vårkänslorna.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback