god morgon

Vilken underbar morgon, eller inte, helt grått ute och jag vet att jag har en hel hög med plugg som väntar. Så jag ligger kvar här i sängen en stund till.

Leon ringde nyss. Han har under de tre veckorna han har varit borta ringt från telefonkiosker på vandrarhemmen han har bott på. Och det har varit skit billigt, vi har pratat i nästan 50 min för 50 kr! Det är ju helt underbart, om inte kruxet hade varit att antingen hör jag bara vart annat ord vad han säger eller så hör han bara vart annat ord jag säger. Det ger ju inte så givande samtal. Så idag ringde han från en normal telefon, Vi pratade i13 min för samma pris, men tusan vad mycket bättre det var. Det kör vi på mysen!

Nej nu har pappa gjort mysfrukost, så ska väl ta mig upp.

Ha en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback