Bra dag

Har varit en riktigt bra dag, faktiskt. Klev upp i morse och gick i väg och lirade lite boll i Vasa hallen, alltid lika kul nuförtiden. Kilade hem, duschade och pratade lite med Leon, miss youu. Blev lite skola, inte alltför ansträngade, spelade mest kort med Hanna&Linn. Gick hem vid tre och somnade på soffan en timme, sen blev det donken fika med Hannisen och medarbetarsamtal. Gick fint. Tränade på nultan och nu sitter jag har. Ska göra det sista på min redovisning om Rembrandt. Sen mys framför tvn. Jag är nöjd. Vg+ på denna onsdag.

Något som är sååå typiskt våra lärare på Vasa och deras utmärkta planering är att de har misslyckats med att få guidningar på i princip allt i Paris, så vi kulturare ska t.ex. guida på Louvren. Tillåt mig skratta. Högt. Kommer antagligen bli kasst, ska man se det där ska man ju fatta något också. Men det är bara att bita ihopp!



Kom och utmana mig i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback