soft

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Var egentligen inte schemalagd, men eftersom jag bara blivit schemalagd totalt 8 timmar i hela februari så är jag därmed tvungen att tacka ja när de ringe roch frågar om man vill hoppa in och jobba. Kul att man kommer kunna planera nått den här månaden. Tacka vet jag rutiner.

Nu har jag duschat bort allt flott, eller ja, det känns som vanligt fortfarande som att man har litervis med flott i porerna som bara väntar där och passar på att komma ut igen så fort man sminkar sig. Tur att man redan har karl. Senare blir det filmmys med mina bästa i Jacks mormor&morfars hus, snacka lyx! Och jag vet vilka som ska förfesta där innan studentfesten på torsdag!!

Nej hörrni, ha en bra fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback