kväll

Usch, jag är helt slut som människa. Skulle helst av allt bara vilja ligga i fosterställning långt in i min säng resten av kvällen. Men så kul ska vi inte ha. Nu blir det duschen, sen hem till Leon, undra om jag ska svänga förbi lild och köpa med mig nått gott. Det är rätt lätt att göra Leon nöjd, gladast blir han av ett paket varma koppen. Skönt att karln inte är dyr i drift!

Har läst ut en bok idag. Men jag blir så irriterad på sånna slut, man fick följa en tjej och hennes man, de hade försökt skaffa barn i evigheter men lyckas inte och de blir olyckliga, mannen är otrogen och på sistasidan bestämmersig tjejen för att ta ut skiljsmässa för att göra mannen lycklig. Det är slutet, att hon bestämmer sig för det. Jaha och sen? Blir hon lycklig? Vad tycker han om hennes beslut? Skiljer dom sig överhuvudtaget? Nej tacka vet jag riktiga slut.

Nu har jag tagit helg. Fint.

På återseende.
ajan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback