fy fan vad vi är bra

Japp, första studentfesten ikväll i köping. Börjar bli taggad trots hostan. Nu har jag städat igenom hela garderoben på jakt efter min axelbandslösa bh som viqy skulle låna, men den fanns inte att finna! Men det kom ju en städad garedrob ur det, så jag är nöjd.

Känns skit najs att ha en kille som är 20, han ska liksom bara kila förbi systemet efter jobbet för att köpa lite dricka till mig att förtära ikväll. Fast iochförsej drar han iväg till Australien om cirkus en vecka, så funderar på att investera mina sista surt förvärvade slantar till att skapa ett litet förråd av alkohol, så att man kan festa järnet ivår.

Nu ska jag kila upp till Sippan och laga iordning mat till idrotten i morgon, Ullis joinar också.

Hoppas vi ses ikväll!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas ni är taggade :) det här kommer bli så kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback